Targi Home Decor 2016 odbywały się w dwóch halach i zgromadziły łącznie 150 wystawców. Prezentowali oni oświetlenie, dekoracje, tekstylia oraz wyposażenie kuchni i łazienek. Zwiedzający targi mogli wybierać wśród wielu rodzajów wazonów, ozdobnych donic, ramek których motywami przewodnimi były: lawenda, świeże zioła, ptaki.
Dużą popularnością cieszył się styl industrialny, czyli minimalistyczny design, betonowe ozdoby, emaliowane kubki. Dekoracje i dodatki w tym stylu przeznaczone są dla osób lubiących styl – im mniej tym lepiej.
Na stoiskach z tekstyliami dominowały pastele oraz naturalne materiały. Moda przenika również do świata dekoracji wnętrz – można było spotkać motyw frędzli na poduszkach.
Po raz pierwszy w tym roku na targach pojawiła się Strefa Marek Premium. Można tam było spotkać produkty oświetleniowe, ceramiczne, dekoracyjne, tekstylia, akcesoria oraz meble. Nie zabrakło oczywiście klasyki, ale obecny był nowoczesny design.
Targi Home Decor, arena Design oraz Meble Polska odwiedziło wielu prelegentów z różnych zakątków Europy. Uczestnicy mogli poznać także skuteczne narzędzia marketingowe dla branży wnętrzarskiej. Wykładowcy mówili między innymi o sklepach internetowych, social mediach czy videomarketingu.
Kolejna edycja targów odbędzie się od 14 do 17 marca 2017 roku.